donderdag 26 mei 2011

Seedorf teleurgesteld in De Boer en Cocu

Dat Clarence Seedorf geen warme gevoelens heeft voor het Nederlands elftal is bekend. De middenvelder kon het al niet goed vinden met voormalig bondscoach Marco van Basten en deelt nu ook een sneer uit aan Frank de Boer en Philip Cocu.

,,Dat ik sinds de komst van de nieuwe bondscoach niks heb gehoord doet mij pijn. Mark van Bommel keerde wel terug, maar ik word niet eens gebeld. En dat zelfs oud-collega’s De Boer en Cocu niet eens een belletje hebben gewaagd is teleurstellend”, zegt Seedorf in het Helden.



,,Maar ik ben nog altijd beschikbaar voor Oranje”, laat Seedorf weten. Overigens hoeft Ajax niet te rekenen op een terugkeer. “De enige reden om nu terug naar Nederland te gaan is mijn kinderen, maar gelukkig zijn ze gezond en gaat alles goed.”

Blogarchief