vrijdag 3 juni 2011

Messi krijgt klappen... Update: ,,Ik voelde niets"

Lionel Messi heeft nog niet echt van zijn vakantie kunnen genieten. De beste voetballer op de wereld op dit moment kreeg tijdens één van de eerste dagen terug in Argentinië te maken met een boze supporter. 




Messi was in zijn geboorteplaats Rosario uit eten gegaan met twee vrienden, zonder bewaking. Toen enkele kinderen ontdekten dat de sterspeler van FC Barcelona in een restaurant aanwezig was, verzamelden zij zich voor de deur voor handtekeningen.

Onder hen een supporter van Rosario Central, de aartsrivaal van Newell's Old Boys. Bij die laatste club genoot Messi enkele kinderjaren van zijn loopbaan, voordat Barça hem op 11-jarige leeftijd wegplukte.

De fan raakte Messi (23) in het gezicht, zo melden media uit het Zuid-Amerika. Waarom? Omdat Messi fan zou zijn van Newell's Old Boys. Messi zou het vervolgens op een lopen hebben gezet.

Update

,,Er stond een hele groep te wachten op hem", zei Pablo Moyano, die bij het restaurant werkt tegen de Argentijnse tv. ,,Veel kinderen en ook journalisten en fotografen die daar stonden. Een van de kinderen probeerde hem te slaan. Ik weet niet of hij hem echt pijn wilde doen. Daarna rende het kind ervandoor.'
Messi reageerde later overigens koeltjes. ,,Ze hebben me niet eens geraakt, ik voelde niets. Ik ben ook helemaal in orde."

Blogarchief