woensdag 1 juni 2011

Van Hanegem: 'Genee vroeg ik nog eens terugkwam. Nee!'

De comeback van Van Hanegem in VI afgelopen maandag was gelijk ook weer zijn laatste optreden. In de show wilde Wilfred Genee niets liever dan oud zeer bespreken en voor De Kromme was het de druppel. 'Oud zeer ophalen, wat Genee doet, is heel makkelijk en ook het enige wat hij kan. Hij vroeg of ik nog eens terugkwam, ik zei: 'nee'!


'Ik dacht dat ik daar heen ging om over voetballen te praten, over de Champions League,' legt Van Hanegem vanochtend uit in het radioprogramma Evers Staat Op. 'Maar Genee, dat beetje enge jongetje, is alleen goed voor oud nieuws. En die Van der Gijp die ratelt maar door, anders is hij bang dat hij over voetbal moet praten. Hij is goed voor de vrolijke noot. Alleen met Derksen kun je het er nog wel over hebben,' zo stelde van Hanegem.

Blogarchief