donderdag 2 juni 2011

Van Marwijk laat HSV lopen

,,Eigenlijk hoop ik dat ik de moeilijkste beslissing van mijn leven niet hoeft te nemen.” Bondscoach Bert van Marwijk reageert op de vraag wat hij zou doen als er nu een absolute topclub uit Engeland, Spanje, Duitsland of Italië op de stoep staat.
,,Ik wil nog eens een mooie club in één van die landen trainen en op mijn leeftijd (59) moet je niet te lang meer wachten", zegt Van Marwijk. ,,Aan de andere kant wil ik de mensen met wie ik prettig werk niet graag in de steek laten. Zeker niet nu we halverwege op weg zijn naar EURO 2012 in Polen en Oekraïne.”

HSV

Vooralsnog is zo’n droomaanbieding niet gekomen alhoewel Van Marwijk bevestigt dat hij zo’n mooie club (HSV uit de Bundesliga) wel heeft laten lopen omdat hij er geen goed gevoel over had. ,,Komt zo’n grote club uit zo’n grote competitie niet langs, dan sluit ik evenmin uit dat ik bondscoach blijf tot en met het WK 2014 in Brazilië.”

Blogarchief