donderdag 2 juni 2011

Van Persie neemt afstand van 'valse' verhalen

Robin van Persie heeft in een verklaring op de website van zijn club Arsenal afstand gedaan van berichten die recent over hem zijn verschenen.
                                   



Diverse media publiceerden de afgelopen dagen verhalen waarin Van Persie harde uitlatingen deed over de spelers van het Spaanse elftal en Chelsea. „Ik hoop dat de voetbalfans deze misleidende berichten niet serieus nemen”, zei de spits in een reactie.

Van Persie zou in een interview hebben gezegd zich te ergeren aan de houding van de Spanjaarden en spelers van Chelsea omdat die zich tijdens wedstrijden vaak beklagen bij de scheidsrechter. „Ik wil duidelijk maken dat ik de afgelopen weken helemaal geen interviews heb gegeven en zeker nooit zo grof ben geweest als de verhalen suggereren. Ik respecteer mijn collega's van Spanje en Chelsea.”

Van Persie is momenteel met Oranje in Zuid-Amerika.

Blogarchief