woensdag 13 juli 2011

Beenhakker: 'Ik heb kokhalzend zitten kijken achter mijn laptop'

Leo Beenhakker is niet verrast met het vertrek van Mario Been als trainer bij Feyenoord. 


,,Dit zaakje stinkt aan alle kanten'', zegt de voorzitter van de CBV (Coaches Betaald voetbal) op VI.nl. ,,Iedereen kan toch zien dat dit een vooropgezet plan is? Na mijn vertrek (als technisch directeur, red.) is dit hele gebeuren al in gang gezet''.

,,Ik heb het vanaf de zijlijn gevolgd en wist dat dit eraan zat te komen. Triest, vooral de manier waarop weer. Ik heb die persconferentie bekeken achter mijn laptop en moest er bijna van kokhalzen. De directie zegt hardop niet verantwoordelijk te zijn, maar wat doen ze dan in vredesnaam achter die tafel?''

''Ze spraken over een film, maar het is gewoon een slechte soap. Blijkbaar hebben de spelers het voor het zeggen bij Feyenoord. Die bepalen tegenwoordig kennelijk op welke manier er moet worden getraind, welke vormpjes, welke intensiteit en zo verder. Spelers die een paar wedstrijdjes achter hun naam hebben staan, beslissen even over het lot van Mario Been. Ik vind het ongekend.''

Blogarchief