vrijdag 12 augustus 2011

Derksen en Van der Gijp blij verrast met seksspeeltjes

Hilarische beelden bij RTL7 vanavond. René van der Gijp kreeg een doos vol seksspeeltjes van Christine le Duc als cadeau aangeboden. De voetbalanalyticus schonk het presentje aan tafelgenoot Johan Derksen, die de attributen gretig uitpakte.





De aanleiding voor de gift van Christine le Duc lag bij een opmerking van Van der Gijp afgelopen maandag. Nadat Wilfred Genee zich meerdere malen had verbaasd over de nieuwe shirtsponsor van De Graafschap, Tita tuinmeubelen, kreeg de presentator als bedankje voor de sluikreclame een tuinmeubelenset cadeau.
Daarop reageerde Derksen: 'Als ik nu drie keer Porsche roep, krijg ik dan een nieuwe auto?' Van der Gijp volgde met: 'Doe mij maar iets van Christine le Duc!'

De erotische lifestyleshop liet daarop een grote zwarte doos naar de studio bezorgen. Van der Gijp nam het pakketje aan, maar stelde toen vast: 'Alles wat hierin zit, heb ik waarschijnlijk al. Johan heeft er denk ik meer aan.' Derksen pakte het presentje gretig uit. 'Als mijn vrouw nu zit te kijken, dan blijft ze waarschijnlijk wakker tot ik thuis ben.' Met een glunderend hoofd pakte Derksen de roze handboeien, een masturbatie-ei en een lingeriesetje uit. Daarna kwam er ook nog een speelgoed-Porsche de studio inrijden voor Derksen.

Blogarchief