zondag 31 juli 2011

...dagelijkse voetbalgrap...

Een Duitse familie gaat uitwinkelen. Tijdens het bezoek aan een sportzaak pakt de zoon een Oranjeshirt van het Nederlands elftal uit het rek.




,,Die wil ik voor mijn verjaardag hebben", zegt hij tegen zijn zus.
Woedend geeft de zus hem een klap voor zijn hoofd en zegt: 'ga dat eerst maar met moeder bespreken.'
Moeder is ook al niet blij en de zoon krijgt opnieuw een tik.
Dan gaat hij naar zijn vader. ,,Pa, ik ben fan geworden van het Nederlands elftal en wil een Oranjeshirt voor mijn verjaardag."
En opnieuw krijgt de zoon een paar tikken.
Op de terugweg naar huis zegt de vader tegen de zoon. ,,Ik hoop dat je hier wat van hebt geleerd."
De zoon: ,,Jazeker heb ik hier iets van geleerd."
Vader: ,,O ja, wat dan wel?"
De zoon: ,,Ik ben nu een uur fan van Oranje en heb nu al een hekel aan Duitsers."

Blogarchief